.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تله‌گذاري اصلاح‌طلبان براي ناطق و قاليباف
به گزارش شمال نیوز به نقل از کیهان ، يك عضو حزب اعتماد ملي مي گويد اصلاح طلبان احتمالا از نامزدي قاليباف يا ناطق نوري در انتخابات رياست جمهوري حمايت مي كنند.
محمدجواد حق شناس (مدير مسئول روزنامه توقيف شده اعتماد ملي) به آريا گفته است: آقاي قاليباف در 7 سال گذشته عملا با حمايت چهره هاي اصلاح طلب شوراي شهر توانست به عنوان شهردار تهران انتخاب شود.
اين در حالي است كه تنها دو عضو از 15عضو شوراي شهر تهران (نجفي و ابتكار) اصلاح طلب هستند.
وي همچنين گفته است: حمايت اصلاح طلبان از يك كانديداي اصولگرا غيرمنطقي است. البته اگر چنانچه در انتخابات آينده يك چهره شاخص اصلاح طلب نتواند وارد عرصه رقابت شود و از سوي ديگر از آنجا كه جريان اصلاح طلبي به دنبال تحريم انتخابات نيست علي القاعده اعلام تحريم نمي كند بنابراين طبيعي است آن بخشي از بدنه اصلاح طلب كه مي خواهد در انتخابات شركت كند از بهترين گزينه كه مدافع حقوق و منافع ملي باشد در آن مقطع تاريخي حمايت كند.

تفاوت هاي ناطق نوری و قاليباف

عضو شوراي مركزي اعتماد ملي درباره گرايش اصلاح طلبان به قاليباف و ناطق نوري گفت: اين دو گزينه با يكديگر تفاوت هاي جدي دارند. ناطق نوري از چهره هاي شاخصي است كه بعد از انقلاب در سه دهه گذشته حضور جدي در عرصه سياسي داشته است. به طوري كه در يك مقطع يعني انتخابات 2خرداد 76 چهره شاخص جريان اصولگرا در مقابل جريان اصلاح طلب بود، در آن زمان شاهد عملكرد و رفتار قابل دفاع و دموكراتيكي از سوي ناطق نوري بوديم و در حالي كه وي رياست مجلس را برعهده داشت و رقيب شكست خورده اصلاح طلب محسوب مي شد اما رفتار هوشمندانه و متناسب با منافع ملي از خويش نشان داد و ديديم حتي پيروزي آقاي خاتمي را هم تبريك گفت.
وي ادامه داد: ناطق نوري از معدود چهره هاي اصولگراست كه در 7 سال گذشته مواضع شفاف و صريحي نسبت به عملكرد دولت داشته و حتي در سال هاي گذشته به دليل اين مواضع هزينه هايي هم پرداخت كرده است مثل برخوردهايي كه اخيرا در مشهد با وي صورت گرفته است.
وي خاطرنشان كرد: برخوردهايي كه با ناطق نوري صورت مي گيرد نشان دهنده استقلال نظر وي و راي ايشان است. به عقيده من اين استقلال راي قابل احترام است.
حق شناس تاكيد كرد: «بنده معتقدم نگاه و عملكرد قاليباف و ناطق نوري با يكديگر متفاوت است؛ عمدتا دو نيرو اطراف قاليباف حضور دارند يكي نيروهاي نظامي هستند كه با ايشان همكار بوده اند و يا نيروهايي از استان خراسان هستند كه همشهري و هم استاني قاليباف محسوب مي شوند بنابراين در حال حاضر نمي توان بيش از اين قضاوت كرد و بايد منتظر فضاي پيش رو در انتخابات رياست جمهوري يازدهم باشيم.»
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.35 seconds.